söndag 16 november 2008

Saker som är jag #7

Sjunde och sista - here goes! Och det handlar om mina fötter.

För det första har jag ganska små fötter för min längd. Jag vet inte om det har att göra med avsaknaden av balans i vissa lägen, det spelar ingen roll om jag har på mig stadiga gympadojor, klackar eller är barfota, det svajar ändå. Men det är nog tur att jag har ganska små fötter, för dom kan bete sig som båtar ändå och gå in i saker, trampa på folks tår när man dansar osv.

Men det jag tänkte berätta om var mina lilltånaglar. Jag känner ingen som inte har några lilltånaglar. Dom finns, visst gör dom, men jag tror att min kropp håller på att rationalisera bort dom. Den ena har liksom... mjuknat och ser ut att bli mindre och mindre ju mer tiden går. Den känns mer som hårt nagelband än en nagel. De har en yta på ungefär 10 kvadratmillimeter(kanske något mindre till och med), vilket jag tror är väldigt lite jämfört med de flesta. Det skulle bli ett ganska bra partytrick om dom bara försvann!

Inga kommentarer: