fredag 19 december 2008

Hur man INTE imponerar

Jo, mycket riktigt. När jag kom hem och tog av mig skorna så stank fötterna död och vanära. Folk som ljuger svartnar tungan på och folk som häver ur sig dumma saker får fotsvett.

Jag försökte skämta med min otroligt korrekta lärare i skolan idag. Det var mindre lyckat. Han sa att han fanns till där för att hjälpa oss med uppgifter och att vi skulle ta tillvara på det. Jag höll med och gjorde ett jävligt dumt utlägg om hur lärare som inte har något att göra alltid har en kaffetermos med sig så att dom åtminstone ser upptagna ut(jag har sett det på riktigt, jag lovar!). Han verkade inte uppskatta skämtet, men man vet aldrig. Han sa i alla fall lite senare - han var otålig och vi var sega att komma igång - att han skulle nog gå och ta den där koppen med kaffe i alla fall. Som sagt; Jag vet inte! Han kanske hatar mig nu och tror att jag tycker att han är en lat jävel. Inte alls.

Bilderna är en bildgåta, nästan en rebus, men jag är asdålig på rebusar så jag kan inte sätta ihop såna.. Vad kan det bli, tro?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här kommer mitt svar på gåtan; Kukspya!

Anonym sa...

Här kommer mitt svar på gåtan; Kukspya!

Yvette Gustafsson sa...

Jag kommer inte ihåg längre.