lördag 9 maj 2009

Hjälp!

Nej, det handlar inte om ännu en nedlagd serietidning. Men jag skulle vilja ha ett råd från er. Jag har två bloggar. Den här och en för mina serier, som blir ruskigt åsidosatt till förmån för knäppgökar på vagnen. Jag funderar på att slå ihop allt till en enda röra - serier blandat med knäppisar för att gå ett steg längre och slå ihop oseriöst med seriöst(så seriöst som serier kan vara med min slapstickhumor). Då har jag funderat på om jag ska starta en helt ny blogg eller om Helt åt helvete ska få bestå och adoptera Bönor luft och ilska. Vad säger ni? Ett helt nytt embryo eller skapa ett siamesiskt monster av två existerande ungar? Help, plis :)

7 kommentarer:

Elin J sa...

Gört för helvete!;)

Yvette Gustafsson sa...

Fast vilket? Jag har lite svårt att välja mellan alternativen, bara.

Lisa M sa...

Jag tycker det låter som en alldeles underbar idé, vad du än väljer att göra.
Men själv skulle jag gärna se mer serier i den här utmärkta bloggen, så att folk som följt den tidigare kan slussas in i seriesnacket och bli frälsta ♥!

Suntui sa...

Jag tycker det är en skitbra idé! Då blir det mer uppdateringar också och sånt är kul.

JennyB sa...

Hear, hear. Smid samman allt till en enda gyllene, ohelig blogg!

Yvette Gustafsson sa...

Äh, fan. Helt åt helvete är ju mitt bloggbarn. Det vore som att skjuta en kattunge ett år efter att den fötts. Ovärt. Vi stannar här, tycker jag. Med seriernstuff

Drowsy sa...

Slå ihop dom! Behåll den bloggadress som genererar flest läsare, och på den andra länkar du till den du behåller. Finemang!