måndag 11 maj 2009

Alkohol gör dig sjuk, dum och ful

Jag tror på det här. På allra senaste tid har jag inte varit ute och supit mig dräng speciellt ofta. Folle, det är ok. Man blir trött på det efter ett litet tag, det känns gött utan att vara full och dagen efter är inte bortslösad.

I förrgår var jag ute på pub och sänkte några öl. Det var inte hiskligt många, men ändå blev jag kalasfull och jag kände att de sista ölen var ganska onödiga, jag hade trevligt ändå, utan att dricka. Dagen efter sov jag länge, jag gick upp och tog en dusch, sov lite till, klev upp och kräktes och var seg hela dagen. Hur kul låter det här egentligen? Dessutom känner jag att jag börjar bli sjuk nu. Tack till mig själv som har ställt till det såhär. Jag vill träna och vara pigg och inte se så jävla trött och sliten ut. Nej, folle blir det för min del i sommar!

Inga kommentarer: