fredag 15 maj 2009

Våldsam gäst

Nerverna kröp lite utanför igår och jag kände att nu jävlar måste jag göra någonting oväntat för att shockterapitrycka in dom där små ändarna innanför huden igen. Istället för att ligga hemma och kvida åkte jag hem och snodde åt mig ett par roliga filmer, packade ner lite övernattningssaker i en väska, köpte lite godis och styrde kosan hem till min fina pojkvän för ett överraskningsbesök. Han låg hemma sjuk och jag visste inte om han kanske ville vara ifred, eller kanske inte ens hemma(tanken slog mig att han kanske ändå tagit sig ut på äventyr), (jag är inte översvallad av självförtroende.) så jag blev lite svettig under armarna och lite nervös, tänka sig.

När dörren öppnades möttes jag av ett leende och jo, jag var välkommen :) Vi såg rolig film, så mellan snorningarna behövde man inte tänka på att själv vara rolig, Morgan Pålsson klarade av det så bra själv, så. Tack Morgan för en rolig kväll :D Att våldgästa människor brukar alltid sluta lyckligt. Gör det oftare, folk!

Inga kommentarer: