söndag 28 juni 2009

Det dummaste jag hört idag, igår, imorgon, kanske någonsin

Jag var inloggad på Facebook och snubblade över en länk till en blogg. Det var en typisk Stureplansbrutteblogg, och av någon anledning som jag inte visste själv kunde jag inte låta bli att klicketiklicka på länken, trots att jag sällan har något att hämta från sådana bloggar. Det var inte den roligaste läsningen jag haft, men lite längre ned stod nedanstående citat:

"Jag tror mest på förhållanden när killen är mest kär och tjejen är snyggast, det blir bäst balans så. Och så ska man ha jävligt kul ihop annars kan det vara."

Så om ni är på dåligt humör eller känner er allmänt kassa och nere så kanske det kan vara upplyftande att läsa den här bloggen. Eller så förlorar ni allt hopp om mänskligheten, vilket som.

2 kommentarer:

Suntui sa...

For real?!

Hon borde helt klart arbeta som relationscoach eller matchmakingguru, sen filmar vi skiten.

Yvette Gustafsson sa...

Helst vill jag bli bästis med henne och be henne om råd i allt jag gör.