måndag 29 juni 2009

Just my kind of thing

Spel från Abracadabra. Jag har insett just nu idag att jag har inte mindre än två spel från duon som släpper knäppa spel. Jag gillart. Vem vill inte fråga sin... jag vet inte... granne, stela kompis, nemesis något som:

Hur nära relation kan man ha till sitt ex när man är i en relation anser du?

1. De ska hålla sig jävligt långt borta!
2. Bäst att låta kontakten till dem rinna ut i sanden och glömma dem.
3. Ok att snacka lite om man springer på dem oavsiktligt.
4. Ok att höras lite då och då.
5. Det är hellugnt, jag och min partner kan vara polare med våra ex.

Kanske man får höra något oväntat, något man inte tycker om eller så blir man positivt överraskad. Ta med det, en flarra vin så spärrarna släpper (det är ju lätt att svara som det förväntas av en) och ta det inte så jävla allvarligt. Livet, alltså.

Inga kommentarer: