onsdag 22 juli 2009

Saker min mobil skriver

Superkul = superkuk

Mitt namn blir om man struntar i att skriva in tre bokstäver, sudda, leta fram rätt bokstav i ordningen, skriva två bokstäver, gå tillbaka en, skriva två, gå tillbaka en och leta fram rätt kombination bokstäver (typ sist) så blir det wtfttf. Så mitt namn blir What The Fuck TTF. Vad TTF står för vet jag inte riktigt. Jag tänkte göra en liten tävling här. Den som hittar på den allra bästa förklaringen till vad TTF står för får en bok av mig!!

Jag har haft den i hyllan, jag har läst den, jag har kastat den i väggen på grund av den löjliga handlingen, men den är ändå one of a kind. Varför inte läsa den, liksom?

3 kommentarer:

David sa...

TTF: TrueType font :/

Yvette Gustafsson sa...

"What The Fuck True Type Font"!
Ja, det kan ju funka bra, det. Sätter man ett kommatecken i mitten så blir True Type Font som ett smeknamn. Ish.

Yvette Gustafsson sa...

David, du vet att du har vunnit, va? Den enda som hade nåt annat att säga till om var... ja, jag kommer inte ihåg det. Mest för att det var i samband med trött tågresa och öl. Men det var i alla fall inte bättre :D
GRATTIS!