onsdag 22 juli 2009

UTElistan

Utan inbördes ordning listar jag nu några saker jag kan leva utan:

* Jobbiga människor. Såna där. Som pratar lite för mycket om saker jag inte kunde bry mig mindre om. Ännu jobbigare blir det när dom faktiskt tror att dom är kompisar med alla dom pratar till(för det brukar ju sällan vara en konversation) och ska försöka suga energi ur en genom att kramas.

* Missbruk av parfym o dyl. Ni vet Axe-reklamen där man får se en hel överkropp sprutas ned med ett tjockt moln av spray? Seriöst, jag skulle hellre sprejas ned med myrmedel och jag hoppas (förmodligen in vain) att människor kan släppa myten om att man behöver så mycket parfym på sig på en enda gång. Det ger mig ont i huvudet och det sticker i näsan. Tona ner, fan! (och för guds skull, se vidjon nedan)

* Interpunktionsmissbruk. Jättekul........ (Är du ironisk nu?) Jättekul!!!!!!!! (Ok, är du på speed?) Jättekul?????? (Nu förstår jag faktiskt ingenting.)

Inga kommentarer: