lördag 22 augusti 2009

Frestande

När livet är rörigt är det lätt att vända sig till sin blogg och skriva av sig. MEN HALLÅ!!!! Det vill jag ju inte. Jag vill berätta om knasiga människor på vagnen och roliga saker jag hört och sett samt uppdatera er på läget om mina serier.

Idag har jag inte hört något knasigt eller sett/hört något roligt så det blir inget med det. Och eftersom det inte händer så mycket med serier så har jag inte så mycket att säga där heller. Jag ritar lite Kalle Hizz, två om dagen brukar det bli men vad gör jag det för? Marknadsföringen av Mobikk går som en sengångare, TRÖGT, och min tid och mina pengar som projektet skulle kunnat inbringa infinner sig inte. Dumt! Jag smider såklart planer, har ni idéer så bring'em!!

Monstren ska ut på äventyr, det blir utställning senare i höst, återkommer med det när det blir. Och så har jag målat i akryl igår kväll och idag. Det är väl ungefär så det är. Häpp!

3 kommentarer:

Dvärghundspossen sa...

En fördel med att ägna bloggen åt små roligheter i vardagen är väl också att man slipper ångra sej och gnissla tänder längre fram, över att ha vräkt ut sina innersta känslor på nätet...

Yvette Gustafsson sa...

Exakt! Och jag vill inte söka tröstande ord över intönätt :) Jag vill få folk att skratta, helst.

Yvette Gustafsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.