söndag 9 augusti 2009

Saker min telefon skriver nu igen

... min semester i Stockholm är snart över. Det har varit fullt ös medvetslös och jag har pressat min kropp till längder jag inte pressat den till på ganska länge nu. Såhär sista kvällen/natten innan det är dags att lämna huvudstaden till förmån för hemmabasen är jag otroligt frestad att skriva sms till närmast sörjande som jag vet skulle skratta om de fick en kort sammanfattning av min semester här:
"Min semester var kuk!"
"Jag hade superkuk i Stockholm!"
"Hoppas du har lika kuk som jag!"
Det där var faktiskt det mesta snusk jag haft den här semestern, den där Motor-Ola är en riktig jättebamsing till skojare och han ska snart döden dö.

2 kommentarer:

Dvärghundspossen sa...

Är det din telefon alltså, som har lite... eh... SPECIELL ordlista?

Yvette Gustafsson sa...

Den har inga å ä eller ö och stavar inte riktigt enligt våra stavningsregler här i Sverige så den hittar på lite allteftersom. Frilansar, di kallart.

"Jag sitter i horsalen, kom!"
"Kan du hora av dig när du kommer hem?"