tisdag 1 september 2009

Plåster på såren

En av mina vänner var inte heller road av vår stund på utestället Viktoria i lördags (hon hade även varit där i fredags och fått dålig service även då) och använde sig av en mer direkt metod för att avreagera sig. Hon skrev ett mail dit där hon även länkade till min blogg. Hon fick faktiskt svar. Det stod att vi kunde få en gratis middag där. Åh, jag måste säga att jag uppskattar gesten om plåster på såren och svaret var enligt mig tillfredsställande. Jag skulle dock inte vilja gå dit och bli fjäskad för för att vi är "dom där fittiga gnälliga brudarna som tycker att vi gjorde ett dåligt jobb." Jag kan inte tänka mig att det skulle bli en jättemysig upplevelse, så jag hoppar nog det erbjudandet.

För övrigt är jag inte alls sugen på utekväll. Jag vill ha hemmafest med trygga människor, gärna lite maskerad så att jag har en anledning att klä ut mig till krigare, ta med mitt plastsvärd och skrika UlliDULLI!!!

2 kommentarer:

Dvärghundspossen sa...

Klä ut dej till krigare? Det var en konstig sorts krigare du fotat måste jag säga...

Yvette Gustafsson sa...

:D Krigare kan se ut lite hur som helst i min värld. Jag kanske inte skulle ha på mig kycklingdräkt i första hand, men är det maskerad får man bestämma själv.