söndag 6 december 2009

Epic Fail på dålig mage

For seriousness! Min magen har varit så jävla dålig de senaste dagarna. Vill bara vara själv och ensam för jag sitter bara och pruttar hela tiden. Vart kommer det ifrån, liksom? Jag är laktosintolerant, jag kanske har råkat få i mig något dumt. Har inte ätit ägg, det kan vara en ganska rolig grej annars. En gång i tiden när Elin och jag bodde ihop väckte jag henne på natten med värsta äggmöken, jag hade ätit ägg på kvällen.

Jag gjorde förresten en Epic FAIL idag! Utan att ens veta om det själv.

Det var på jobbet och jag hade två gäster som ville beställa. Den ena var en så kallad kortvuxen person(eller vad ni vill säga, jag skriver så i alla fall) och den ena var engelsktalande. American änglish. Så, den första gästen frågar amerikanen "Hey, where you from?" och det visade sig att båda var kanadensare och från typ samma område har. Så jag sa. "Ja, världen är liten ibland." Han tände till på bråkdelen av en sekund och frågade "Vad menar du med det?! Och jag sa bara att ja, man kan träffa vem som helst vart som helst, typ. Han skrattade lite och sa "Jaha, ja just det ja". Jag förstod inte riktigt varför han hade blivit så'n. Inte förrän senare, kanske efter fem-tio minuter insåg jag vad jag faktiskt hade sagt.

Men hallå, kom igen. Man hör ju det man vill höra, eller nå't.

Inga kommentarer: