torsdag 18 februari 2010

En lång jävla tisdag

... kan inte Februari rensas bort? Det är som en enda lång tisdag, med andra ord helt jävla värdelös. Det är jobbigt sen januari och vintern som varit, jag längtar bara efter sommaren (helgen) och inget roligt händer på länge. Jag försöker glömma bort att februari är skit med att jobba som FAN och bara köra på. Rätt vad det är så är det över. Hoppas, hoppas! Tänk om det gjordes en film som hette "Februari hela året", en uppföljare på "Måndag hela veckan" UH, the HORROR!

Andra saker som borde rensas bort från jordens yta:
  • Ärtsoppa (kvarleva från minavänner-böckerna när jag var liten)
  • Krig (ja, det är ju ganska uppenbart, eller hur?)
  • Power-pointpresentationer. Dom är så jävla fula och jag hatar dom. Jag lyssnar hellre på en föreläsare än skriver ut presentationen på 50 papper efteråt. Seriöst. En förmiddags föreläsning kan lätt bli 30 sidor med stödord i storleken 100. Ovärt som bara den.
  • Tisdagar, dårå.

Inga kommentarer: