fredag 19 februari 2010

Tack för tipset!

Jag får ibland lite tips på mejlen. Tips på jobb att söka som ska passa min tidigare arbetserfarenhet och vad jag vill pyssla med i livet. Jag tror inte mycket på deras metod dock, med tanke på de jobbmöjligheter de skickar till mig:

Trädgårdsskötsel

Beskrivning
Vi letar nu efter duktig personal för anläggning och skötsel av grönområden.

Trädgårdsutbildning är mycket meriterande och vi ser gärna att du är anläggare/ plattsättare.

Som person är du flexibel, ansvarstagande och arbetar effektivt.

Vi söker dels personal på heltid men även personal som har en annan sysselstänning och då söker extrajobb.

Välkommen med din ansökan redan idag då vi håller intervjuer löpande!


Krav på person
Du skall ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare för att bli aktuell för tjänsten.

Körkort är ett krav.




Vänta nu, jag har inriktat hela min ansökan, profil och CV på att jag vill jobba med tryckta medier eller liknande, möjligtvis någon slags administration. Ska jag behöva skriva att jag kan inte hålla en växt levande om så mitt liv stod på spel?

Inga kommentarer: