måndag 23 juli 2007

Odefinierbart hat


Ibland hatar man bara. Man vet inte ens vad man hatar, det är bara oändliga strömmar av hat mot allt omkring en fast ändå inte. Inget att fästa hatet på är dåligt, det finns liksom inget att skylla på. Och bara det är ju helt åt helvete, eller hur?

Då är det bra att det finns Paint. Den här fina bilden av en katt har min nya ämmässännvän Dan ritat. Alla barn, säg hej till Dan.

Och varför är det ingen som hatar med mig(vilket betyder att ni kommenterar och hatar lite ni också)?? är det verkligen bara jag som hatar här?!? Inte en sportkebba! (för att reta upp Alex Schulman lite så använder jag alla uttryck han hatar folk för att dom använder. På det sättet vet jag att det är nån mer än mig som hatar lite grann)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tss.... du har bara inte fått på länge... :)

Yvette Gustafsson sa...

Det var ju därför jag behövde avreagera mig, för sjutton gubbar! Man kan ju inte gå runt och vara hatisk hela tiden, då blir det inte mycket att få! Dessutom ska man dela med sig, så är det bara.