måndag 30 juli 2007

Orange hår är osexigt

!


Så försöker man göra ett slag för sig själv och göra en förändring. Jag har haft svart hår jättelänge(typ två år nästan). Blekte det lite grann för ett tag sen så jagha rhaft brunt hår. Nu fick jag ett ryck och nu jäklar skulle jag ha blont hår. Vad händer? Jo, självklart blir det gul-orange.

Tänkte vi skulle ha en liten omröstning hära. Jag laddar upp lite bilder på mig själv. Svart hår, brunt hår och missbildat hår och så får ni se vad ni tycker om det.

Nu för i helvete! Håller jag på med en till hårblekning(det går snabbt att bli blond-blind för att försöka få till nåt slags extremfall. Sen i med extensions igen för att få långt hår. tycker om långt hår. (på bilden med brunt hår har jag i extensions. Jepp. Vilket är minst åt helvete, tycker ni?

5 kommentarer:

hedefalk sa...

Jag röstar på mitten.

Yvette Gustafsson sa...

Det är faktiskt så att man kan ångra sig. Men man kan ju inte ge upp bara sådär!

peekaboo sa...

Jag måste säga att jag tycker du ska fortsätta på den blonda banan ett tag till. Svart säger jag ju inte nej till, brunt funkade, men kändes som en transportsträcka. Blont! Jä!
Så kan man ju alltid ändra sig sen, som sagt, när man väl har provat.

Suntui sa...

Svart helt klart. Svart är karaktärsdanande. Brunt är okej, blond kommer att göra dig anletsdragslös dvs osynlig. Man får inte vara osynlig. Det är straffbart.

Yvette Gustafsson sa...

Det är ju det också. Svart har danat min karaktär så länge nu att jag är helt utpumpad av karaktär och skiter i vilket.

Brunt är ok, javisst, men man ska aldrig satsa på bara ok.

Det är blondare nu. Det ska bli så jäkla blont att folk undrar om jag är albino. Dessutom ska det vara snyggt också, inte sådär frissigt och sönderblonderat som det är så lätt att få. Jag ska bli ett lyckat blonderingsoffer. Det har varit i en extrem nu(svart) nu ska vi över till den andra extremen - inget osynligt här inte!