tisdag 31 juli 2007

Saker jag hatar.

Tuggummituggande
Nagelbitande
Folk som äter med öppen mun
Folk som andas med öppen mun
Folk som snorar. Speciellt i stängda utrymmen som t.ex. klassrum där man inte kan springa för livet.
Fula hemsidor. Se exempel
Ännu fulare hemsidor (kunde faktiskt inte hitta nåt exempel)
Folk som har uppenbart dålig humor. Men vägrar erkänna det. Man måste veta sina begränsingar!
Lillgamla människor som säger "ja, ni ungdomar" trots att åldersskillnaden är typ två år
GI-metoden
Folk som slänger upp fötterna på bordet när dom ska jobba vid en dator
När folk säger: ja, det måste vi göra! Speciellt när man vet att dom aldrig kommer att komma till skott
Folk som missbrukar uttrycket: Is the shit. Exempel: Knasen is the shit. Det är ju helt åt helvete!

Så, nu är jag klar för idag, jag återkommer med mer hat, var så säker.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar ditt hat. Älskar ditt hår.
Hard.

Björn sa...

Jag vill komplettera din lista lite, med punkter som...


Folk som kallar sig själva filosofer.
Folk som någon gång har använt ord som svår, djup eller komplicerad om sig själva.
SL.
SJ.
SAS.
SSU.
SS.
Studenter i gamla overaller.
Avståndet mellan Stockholm, Göteborg och Malmö.



btw får jag länka till dig från min bloog?

Yvette Gustafsson sa...

Ah, hur kunde jag glömma förkortningarna?!

Självklart får du länka till mig. Jag vill sprida hatet så gott det går :)

Björn sa...

Spread the hate, baby.

Elin J sa...

Jag fyller på:

- Visslande näsor
- Folk som inte kommenterar i en ens blogg (trots att det man skrivit är både läsvärt och kul)
- Folk utan självdistans
- Människor som inte kan stava 'äsch' eller 'usch' utan stoppar in helt omotiverat 'r' i meningen.
- Linda Rosing

peekaboo sa...

Särskrivningar
Syftningsfel
Särskrivningar och syftningsfel i C-uppsatser.