söndag 30 september 2007

Dubbelhelvete!

Ok, så här: Ett gott gäng vänner på väg ut till nån krog för att svänga sina lurviga och alla är på väldigt gott humör. Inklusive undertecknad. Vad fan händer?? Nån jävel kommer fram och helt oprovocerat säger:

- Jackan är rätt snygg, kjolen är ok, men håret... det är ganska missmatchat.
- Jag går nu. Hejdå.

HUR JÄVLA ÅT HELVETE ÄR INTE DET? Sådär säger man bara inte. Jag har en present till dig, ditt jävla pucko: klicka här och njut

Jag borde ju egentligen sagt:
- Din jacka är rätt ok, håret funkar väl men alltså det där ansiktet borde du ta och göra nåt åt.

Förhoppningsvis hade mina vänner börjat skratta åt det här ynglet till människospillra och han hade känt sig bortgjord, men nu var det inte så. Jag kan bara hoppas att han misslyckas helt i livet, får missbildade barn, en fru som bedrar honom och en morsa som snackar skit om honom bakom ryggen på honom. Dumjävel.

Inga kommentarer: