fredag 5 oktober 2007

Unga killar i medelstora svenska städer är helt åt helvete

Så, jag och en kompis sitter på restaurang, lägligt placerade i ett litet hörn på en restaurang i Gävle. Jag sitter så att jag precis kan se ett par sitta och äta och berätta vad jag ser för min vän. Det var skamligt! Killen är den sedvanliga "Jag är 20 år, har kortklippt hår, med lite längre därfram som jag ställer upp lite med en *hårprodukt*, polisonger smyckade med stora öron och för att utmärka att han klär sig fint har han matchat skorna med jackan och tagit på sig en ren Tshirt". Man kan också kalla dom hockeykillar(skit samma om dom spelar hockey eller inte, dom bara är det) Jag är inte ett dugg orolig för att jag skulle råka såra en hockeykille med det här inlägget, eftersom dom inte är kända för att läsa bloggar - dom är inte så bra på att läsa. Gör dom det så tar dom nog inte till sig det skrivna.

I alla fall, tillbaka till ämnet. Det såg ut lite som att de unga tu var på nån slags dejt och var det det ... då gjorde hockeykillen ett otroligt dåligt jobb. Tjejen hade mycket att säga, dom såg ut att ha trevligt om det inte vore för att killen såsigt lutade sig tillbaka och gäspade stort (hur snygg är man när man gäspar? han brydde sig inte ens om att dölja den där saken som hänger och dinglar längst bak i svalget). Hur bra intryck ger det? För att sätta ett stort jävla körsbär på det hela så reste dom sig och gick iväg medan killen fortfarande hade mat kvar i munnen som han tuggade på när han drog på sig jackan och gick ut genom dörren.

Det är så jäkla typiskt hockeykillar att göra så och sen undra varför dom inte lyckas så bra med deras tafatta försök att skaffa tjejer. Fast det som kanske är ännu mer skrämmande är att dom faktiskt lyckas. Vilka tjejer tycker det är ok? Jag hade inte velat träffa den här killen igen, det är något som är säkert. Tänkte tanken att det kanske var så att det faktiskt inte var en dejt. Dom kanske redan är tillsammans(ve och fasa) eller bara kompisar? Det är fortfarande inte ok. Nej till hockeykillar.

Inga kommentarer: