torsdag 21 februari 2008

Grått grått grått


Det var tydligen månförmörkelse inatt. Jag kunde ha sett den. Om det inte är totalt jävla grå himmel i Göteborg! Och varför får man alltid höra om dessa naturfenomen i efterhand? Jag visste om det, eftersom en vän i London berättade det för mig igår kväll. Annars hade jag inte hört om det, förutom på radion imorse. Vad är det för poäng med att få reda på såna saker i efterhand? "Jaha, spännande, då, då ska jag minsann vrida tillbaka klockan så jag kan se den. Eller kanske låtsas att jag sett den, eftersom ni sagt att den inträffat. Tack så in i helvete."

Igår satt jag och pillade i Photoshop. Jag vet att jag inte är något stjärna, men jag leker mest. Man ska inte vara seriös.


2 kommentarer:

Suntui sa...

Ser ut som om du blev inspirerad av vädret med tanke på färgskalan.

En sån där bild skulle jag, som den narcissist jag är, lätt vilja ha på mig själv stor som fan över sängen.

Snygg var den iaf. Älskar det du ritar! Min favorit är den där ängeln som får bensin hälld över sig av sin "beundrare". Igenkänningsfaktor på den du.

Yvette Gustafsson sa...

Bennie har en stor rasterbild på sig själv i vardagsrummet, den tycker jag är fign. Jag har inte orkat göra en sån själv, dock. En får se vad det blir. Så ovärt när man har en ovärd lägenhet, typ.

Snart kommer det mer ängeln och demonen i Nemi :) nr 2 och 3, däru!