tisdag 12 februari 2008

chubby moments och konspirationsteorier

Så. Jag har alltså druckit öl... fem dagar i rad och det kommer en fest ikväll också. Det är nog ett personligt rekord(huruvida det är ett bra rekord det håller jag tyst om). Jag har också ätit en sjuhelsikes massa mat på restauranger + tacomiddag hemma hos mig. Det här leder till att jag nu känner mig något chubby (stabbig, småtjock, lönnfet) och de närmaste veckorna kommer jag troligtvis att behöva påminna mig själv om att Té är inte mat! Lyckligtvis är jag utrustad med
1.
Gymkort
2.
Hög metabolism
3.
Hunger

Nu till dagens konspirationsteori. Sedan i höstas har min vän Elin varit i kanonfejd med en snubbe vid namn Tobias Struck. Jag har träffat den här mannen och håller med om att han nog inte har alla fåren i fållan. Jag menar inte att han är korkad - bara komplett galen på sitt eget ocharmiga sätt. Han presenterade sig själv som bloggare och det fick oss nyfikna. Han är full av konstiga idéer som han presenterar på sin hemsida och sin blogg och kockorna har flugit vilt mellan Elin och Tobias sedan deras vägar korsades. Nu har det hänt en liten intressant grej på Strucks blogg. Det hävdas att alla dessa åsikter har varit en stor fet lögn och bara ett experiment i att jävlas med folk. Det jag undrar är - är detta en ren och skär lögn(för jag har ju träffat den här människan) - läs undanflykt - eller är det verkligen så? Då har de ju hoppat högt av glädje varenda gång Elin har andats namnet Struck och dessutom måste Struck ha spelat sin roll riktigt riktigt bra.
Elins blogg med kommentarer av Struck
Strucks blogg
Jag säger som Skalman. Jag tror bara vad jag vet.

1 kommentar:

Elin J sa...

Jag måste ju hålla fast vid mina pinciper, och har inte besökt Struckens blogg sen jag sa att jag inte skulle, så jag har ingen aning om vad det rör sig om. Men man kan ju förvänta sig att det är ngt urbota tossigt.

Öl ikväll med, yeah? Försökte ringa mr. Karl men fick inget svar. Har du koll?