fredag 21 mars 2008

Glitter och glam!


Långfredagen har jag hört något om att det ska vara en sorgedag, om man är religiös. För många andra är det en resdag och för mig har det varit en jobbdag. Eftersom alla dom där resemänniskorna är beroende av mig och mina arbetskamrater när dom ska iväg så har vi gjort vårt bästa. Det var så sjukt mycket folk att vi inte hann göra alla mackor så tidigt som vi skulle. Vi var ett bra gäng som jobbade (det tycker jag i och för sig för det mesta, vilken dag som helst nu för tiden) och trängdes bland kaffemuggar, kannor och allt vad det nu var. Jag ville inte ens gå därifrån efteråt för det gick så himla bra för oss! Ibland känner jag mig lite småkär när jag är på jobbet :D

Nu har jag just kommit upp från badkaret med en glittrig badbomb i, sitter på sängen alldeles glittrig och glammig iklädd linne, matchande trosor och benvärmare. Min favoritkombo - naket är bra! Det enda som fattas är någon som talar om för mig hur het jag är och ett schysst ligg. Men man kan inte få allt här i världen.

Inga kommentarer: