torsdag 20 mars 2008

Te är mat och nu är det påsk

Sitter just nu och är grinig för att
1. jag är hungrig
2. jag dricker te som ett substitut
3. fastighetsvärden jag har ringt som en galning idag för att kunna se en lägenhet(1ahandskontrakt!) behagade inte svara i telefon och eftersom man ska lämna besked senast den 25, vilket råkar vara på tisdag när nästa öppetdag är så är jag nog ganska körd.
4. jag får inget gjort. Mitt collage är inte klart än
för jag är lat
jag har inte mejlat Drivhuset än
för jag är lat
jag har inte scannat in De försvunna orden
för jag är lat
och alla de där andra sakerna
för jag är lat
eller kanske mest trött?

Men en sak har jag gjort idag: jag har jobbat och jag har skrivit ihop ett manus tillsammans med Sara på jobbet. Vi ska ha ett scenfram-
trädande på Storan här i Göteborg den 8e och jag kan lova att det kommer bli kanoners, rentav klockers!



Inga kommentarer: