måndag 10 mars 2008


Jaha. Så skulle jag leka med Petter typ vid fem. Ringer honom vid fem. Då kan han inte prata för han är på lektion till sju sa han. Han sa också två väldigt motsägelsefulla saker i samma mening:

1. Du kan glömma mig
2. Jag ringer dig sen

Det var inte ok. Det innebar alltså att mina planer gick i stöpet. Jag hade väntat på att leka med Petter hela dagen juh! försökte gå på en promenad, men det var trist. Försökte prata med folk på msn, men det gick inte för alla var upptagna med sitt shit. Sen vid sju, ringde Petter? Nej! Såklart han inte gjorde. Klockan är halv nio och jag är fortfarande uttråkad. Det är så jävulskt synd om mig just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Yvette Gustafsson sa...

Akinogal: Där är där där man inte är och här är där där man är. Lämna inte en massa skitlänkar till mig.