tisdag 18 mars 2008

Snön är kvar, Tele2säljarna likaså!



En ledig dag och jag hade jättemycket att hinna med
Äta frukost
Klä på mig
Ringa Serieteket
Åka ner på stan och köpa klister, scanner och hämta nyckel på jobbet
Rita Kalle Hizz
Mejla Drivhuset

och mycket annat. Typ köpa mat, laga mat, äta mat och sånt. Det blev lite annorlunda. Allt höll, nästan. När jag varit på stan och köpt klister, scanner och hämtat nyckel på jobbet(samt bråka lite med Tele2försäljarna som var på plats igen. Dom kommer inte att få sälja till mig, men dom vill gärna prata med mig) och var på väg hem såg jag Sulan gå av vagnen vid en station innan mig. Så jag ringde henne och vips var jag med en Sula ganska snart. Det var trevligt, dels för att jag tycker om Sulan, dels för att det var soligt ute och vi gick och handlade när jag lekt en stund med mitt nyinförskaffade lim. (Läs: hög och lite huvudvärk efter att ha stoppat ner näsan i burken lite för länge) Efter det fick jag inte mycket gjort. Bestämde mig för att ta ett bad - somnade nästan i badkaret. Sen åkte jag till Marja och fikade en stund, det var nice. Då försvann även huvudvärken eftersom jag inte hasade runt i klisterångorna här hemma längre. Tjockt nice!

Inte en dålig dag, ändå går jag runt och är lite grinfärdig. Uff. Ska upp och jobba imorron tidigt tidigt. 4.15 ska jag upp, minsann. Gonatt!

2 kommentarer:

Suntui sa...

Gimme sum o´that glue!

Du fick inte nå härliga ut ur kroppen upplevelser eller nått?

Förresten, varför snurrar du runt och sniffar lim på stan?

Hade frågan ställts till en fattig pojke i ngt krigsdrabbat land så hade det varit en dum fråga.

Yvette Gustafsson sa...

Finns på närmaste konsthandel ;) Tyvärr blev det inte så mycket härliga upplevelser alls, jag fick bara ont i huvudet och fick inget alls gjort, förutom collaget jag hade limmat på en stund innan jag klappade ihop. Det är snart klart!