tisdag 22 april 2008

Halvkast med handduk


Idag är det som att stå och virra lite på en bergskant. En del av mig vill upp till bevis och kämpa på, medans den andra vill ge upp, fejka en död och byta identitet. Alltså ge upp jättemycket. Men ändå har jag tvättat kläder, varit och tränat styrketräning och till och med städat lite grann. Viktor sa att när man städar mår man bra. Det kanske är så det är. Jag städar inte bara i min lägenhet och fixar och donar, samtidigt städar mitt huvud bort irrelevanta saker och sorterar.

Ska leka med Sulan sen :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.