onsdag 23 april 2008

Trust no one


Så har jag fått mig ännu en lektion i hur man inte ska lita på vad folk säger. Jag var jätteglad för att några kompisar från London skulle komma hit och hälsa på i fem dagar i juni. Det var ett par veckor sedan, så jag fyllde i en semesteransökan att jag ville ha ledigt dom dagarna, bara för att kunna vara med dom. Jag hade börjat planera vad vi skulle göra och allt det där och skrev det till henne igår. Hon svarar att oj, nej, jag bokade aldrig några biljetter. Jag vet inte riktigt när jag kommer, men så snart som möjligt. Kanske i juli eller slutet av juni... kanske.

Det är inte ok. När hon skrev till mig att hon satt och bokade biljetter just då, ska jag inte tro att det blir av? (men jag borde ju kanske lärt mig vid det här laget. Jag är väl bara en liten skitnaivtjej när allt kommer omkring) Jag blev arg, skrev tillbaka att det funkar inte för mig, jag måste ta semester för några veckor sedan, jag kan inte bara ta ledigt när jag vill, min chef gör schema för sommaren NU osv. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?! Egentligen är det mer deras problem än mitt, jag kommer inte att kunna vara med dom när dom nu behagar komma och jag kommer ändå göra dom där Göteborgsgrejerna i sommar ändå. Skit i dom.

Inga kommentarer: