måndag 12 maj 2008

Aggression


Ibland vet jag inte själv varför det ska vara så skitnödigt aggressivt hela tiden. Jag hade en bra dag igår, inget som skavde i ögonen eller öronen för den delen heller. Jag var bara så aggressiv. Det var tur att jag var ledig och kunde ta det lugnt. Solade i Slottis med Sulan, såg på Heroes med Bennie och försökte bara ta det allmänt lugnt. Förutom när jag tog hem min cykel från affären - då gick det FORT! Jag sa till och med nej(hör och häpna) till att hinna träffa Marie en liten stund mitt i alltihop. Bestämde att det skulle vara dåligt för mig och att jag får träffa henne en annan dag istället. Som tur är så är Marie en kool katt och förstod precis :)

Och på något jävla vänster var det ett fyllo på vagnen som lyckades lätta upp aggressionen. Han började prata med mig och frågade hur man skulle ta sig till Majorna. Han hade just flyttat dit och visste inte riktigt hur man skulle ta sig dit. Men han var ganska säker på att han skulle hitta när han väl kom till rätt hållplats.

Jag blir inte klok på mig själv ibland.

Inga kommentarer: