onsdag 21 maj 2008

Jag har träffat Bajsmannen!

Jo, så här. I lördags när vi var ute på Skål så träffade Sara en kille när hon var ute och rökte. Han hade kollat på Göteborgsvarvet under dagen och berättade för Sara att han hade sett en kille som hade skitit ner sig men fortsatt springa ändå så vi kallade honom för bajsmannen resten av kvällen och dagen efter när vi pratade om honom.

Ikväll var jag hemma hos Sulan och lekte. På vägen mot spårvagnen hem kom en kille gående en bit bort och passerade min väg, han såg lite bekant ut så klickade det till i huvudet och det enda jag kom på var "BAJSMANNEN!!" och det var HAN! Vi stod och pratade i kanske fem - tio minuter och det visade sig att han bor i samma bostadslänga som Sulan. Hur händer sånt här mig hela tiden?

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://gptv.gp.se/player/play/41945

Yvette Gustafsson sa...

HAHAHA!!! Hett! Eller... inte. Men ändå. Ja, ni fattar.