onsdag 21 maj 2008

Tredje gången gillt?


Ok, det här fick jag på ansiktsbok:

being Intersted to be a nice pal for , was wondering about the possiblity of adding you as friend , please get back to me if interested , Cheers .

Han hade skickat friend request till mig två gånger innan och en gång till strax efter att han skrev det här till mig. Jag hade tackat nej de två första gångerna och det här fick mig inte direkt att tända till. I alla fall inte på det sätt han hoppats på. Jag tröttnade på honom och skrev till honom:

Ok, you've sent me friend requests three times now and I haven't said yes once, have I? I wish you could have understood the first time, or even the second time. But I don't know you and I don't wish to be friends with you. OK?
Have a good day!

Att man ska behöva vara otrevlig för att folk ska fatta?! Dessutom var han inte så bra på att stava och nytt stycke startar man inte mitt i en mening, så är det bara(det syns inte här, men han hade dubbelt radavstånd hela tiden. Varför?)

Inga kommentarer: