tisdag 24 juni 2008

Hoppsan

I söndags var jag ledig och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Det jag borde göra är att åka till IKEA och skaffa grejer till att göra ett riktigt ritbord som jag faktiskt kan ARBETA vid. Det är viktigt. Men jag gjorde inte det. Istället tog reptilhjärnan över och den ringde till amerikanen av nån jävla anledning. Han är ju sugen, på riktigt, det vet jag. Jag är inte lika sugen, men gott sällskap ville jag minsann ha. Jag var dessutom ganska aggro efter helgens hårda jobbande och kände att jag behövde lite fun and games.

Vi skulle gå på universeum och se på grodor. Jag tycker om grodor, djur överhuvudtaget, men jag vill se grodorna. Nu blev det inte så, eftersom vi båda var hungriga och hamnade på restaurang och åt lunch i ett par timmar. Vi gick runt på stan, fikade, sprang runt i regnet och sen hittade vi Biljardpalatset där jag slog honom i biljard två gånger och vann öl. Jag kanske inte var så snäll som gav honom hopp om att få ligga med mig, men jag har inte den där regelboken som jag hört talas om, så jag skiteri. Ibland ska man få tänka på sig själv och skita i andra, eh?

Inga kommentarer: