lördag 19 juli 2008

Oh, I know you, you're the annoying one.

Många människor omkring mig är helt fantastiska, glada, fina, spännande och bara bäst! Men samtidigt hittar jag fler och fler ess omkring mig. Med ess menar jag människor som är
  • självupptagna
  • korkade
  • wannabes
På mitt jobb kommer det in både en och två ess ibland. Få gånger stannar dom och hänger ekring, men idag var en sån dag. Vi har en kändis som brukar komma in; som kan kalla sig kändis med rätta. Han kan få vara som han är, det är lugnt, han har förtjänat det genom åratals slit i TVrutan. Men ofta har han folk i släptåg som kanske har slutat grundskolan liiiite för tidigt, eller åtminstone fått ett slag av starstruck-klubban och fått hybris. (jo, jag försökte faktiskt Googla fanskapet men inga träffar) Han var av den otroligt irriterande sorten och när jag fick för mig att faktiskt slösa stämband på honom(och inte på ett otrevligt sätt) frågade han vart jag fick luft ifrån. Var han det tjocka, mobbade barnet i skolan, eller? Nu får det fanimej räcka, det var det tredje esset den här veckan, och jag är inget fan av poker.

Inga kommentarer: