fredag 26 september 2008

Kom igen, du kan det här!


Bokmässeångesten slog till idag. Jag blev medtagen dit och fick komma in gratis. Gratis är gott, och det var roligt att vara där. Det var ganska lugnt ändå, det var bara branschmänniskor som var där i början så det var inte så fasligt trångt ändå. Jag hängde med Lisa runt i seriemontrarna och vi.. ja, mest hon pratade med folk. Men då får jag låtsas lite grann att jag hänger med i svängarna ändå. Jag fick ändå lite dåligkänslor - hallå! jag ska ju jobba med det här, helst. Inte göra kaffe. Så varför inte ta för sig? Nej, det ska ju vara jävligt svårt, va. Helt plötsligt är det otroligt svårt att slänga ur sig saker ur munnen och "säg va fan som helst, men stå inte bara där, KOM IGEN DÅ!" Men jag ska i alla fall dit på söndag och försöka försöka och försöka. Inte vara blyg nu, kom igen då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer att klara det galant. Öka, öka, öka!