söndag 21 september 2008

Raggningstips vol3

Jag glömde det bästa och viktigaste från vårt samtal med den missförstådda norrköpingen! Trots att vi försökte bli av med honom på allehanda sätt pockade han ändå på uppmärksamhet genom att knacka på Marjas axel och komma med nya förslag och försök.
- Du! Om jag träffade dig på McDonalds nu skulle inte du få följa med mig hem, inte ens då!
- Ojdå.
Han var sur och sa inget mer, vände sig bort. Men snart knackade han på Marjas axel igen
- Fast kanske.

Samtidigt hade jag till vänster en annan kille som istället för Fast Forward som vår Norrköpingsbo spelade rollen av "Känslig kille" som höll med om allt jag sa och försökte få det att verka som att han faktiskt var intresserad. Det gick inte så bra för honom heller. Jag och Marja gick ut på dryg-uptrain från Vasaplatsen och ända ner till Brunnsparken via Avenyn. Skoningslöst hämnades vi på alla dumjävlar i världen.

Inga kommentarer: