söndag 18 januari 2009

Undrar vad NN gör nu för tiden?

Ibland stannar jag upp mitt i vad jag än håller på med och undrar vad någon speciell gammal kändis gör nu för tiden. Allra oftast undrar jag om Leila K lever eller sitter i finkan eller vad hon nu gör. Andra jag har funderat på är: Ian Ziering(jag undrar hur länge han kan leka runt med ungefär ingenting och sina sportbilar innan han måste jobba igen), Pekka Heino och Regina Lund(fast nu vet jag, hon är med i en film som är med på Filmfestivalen i Göteborg. Så antagligen gör hon precis vad sjutton hon vill lite då och då, precis som vanligt). Fler kommer. Dom brukar ploppa upp i skallen av mest ingen anledning alls, jag vet inte varför. Speciellt Leila K.Och ibland sångaren i the Eels.

2 kommentarer:

Suntui sa...

Jag vet vad Leila K gör. Hon dök titt som tätt upp på mitt gamla jobb. Hon är portad på ganska många ställen för att hon inte betalar. Sist jag hade med henne att göra så letade hon efter en "nyckel" som när hon väl hittade den så var det en liten påse med vitt i som hon lagt under en produkt. Sen vrålade hon till vakterna att hon minsann hette Laila, Laila!.

Hon är dekad så in i helvete. Hon ser ut som ett spöke och de billiga perukerna hon varierar med hjälper inte. Synd och skam.

Anonym sa...

Dr Bombay gick iallafall INTE och blev Günther, trots envisa rykten. Scatman John (är det någon som minns honom?) dog nångång på sent 90-tal, och Tomas Gylling festar vidare på Mosquito Club i Stockholm. De har kvar den gamla loggan från tv-programmet. :D

Fast med Wikipedia är det knappt längre någon sport att luska fram sånt. Gylling såg jag iallafall i egen hög person förra året.