onsdag 13 maj 2009

Krämer

Krämer, detta gissel i livet. Det finns alla möjliga sorters krämer. Även kallat "salva". Det ska finnas mot allt - huvudvärk, ledvärk, hjärtevärk, fetma, hårväxt och kondylom. Nu vill jag starta en rörelse mot krämerna för de FUNKAR INTE. Vem som helst som vill ge dig en kräm eller salva, skriv ner hans eller hennes namn i en liten svart bok och när du hamnar i helvetet kan du leta upp dessa personer och se hur de i all evighet måste smörja in sig med alla sorters krämer och salvor som gör deras vistelse i evigheten än värre. Blåsor kommer att ploppa upp på deras hud och de smörjer och smörjer men det blir bara värre. Häpp!

Nu ska jag åka till Sahlgrenska och frysa bort skiten.

2 kommentarer:

Cranky Benny sa...

Kräm mot kondylom?! Vansinne. Frys bort skiten och det som ev blir kvar tas bort med nån blå jävla syra +som man lägger på med spatel. Och gå aldrig någonsin igen till barnmorska med underlivsproblem igen. De fattar inte sånt.

Yvette Gustafsson sa...

Japp, nu är det gjort, men inte blev det fryst bort. Nej nej. Jag fick en redig BRÄNNARE istället. "Det finns dom som fryser och det finns dom som bränner och jag är en av dom som bränner". Två sprutor i muttan (tandläkarsprutor kan man använda på fler ställen, lärde jag mig av det) och så lite varmt när han pillade på mig med sin lödkolv(jag vet inte hur den såg ut, men jag inbillar mig att det var som en lödkolv).

Varför ska det vara så jävla svårt att få bra hjälp? När man var ung fick man gå till ungdomsmottagningen där personalen kunde typ allt om allt. Dom var mer som veterinärer än läkare.