onsdag 26 augusti 2009

Bakåtlängtan

En gång i tiden ringde det på dörren prick klockan 21 varje onsdag hemma hos mig. In ramlade 3-4 kompisar för att vi tillsammans skulle se på Top Model. Inte för att vi är på riktigt intresserade av Top Model, inte för att alla tyckte programmet var sjukt bra, men för att det blev så himla mycket bättre när man såg det tillsammans och kunde sitta där och vara skitbäst i sin mjukisbralla. Jag hade te och popcorn färdigt precis i tid tills det började. Varje onsdag, vad som än hände hade vi våra onsdagkvällar.

Nu för tiden har jag jättemycket te och det tar fanimej aldrig slut. Och Top Model har aldrig varit så tråkigt.

2 kommentarer:

Dvärghundspossen sa...

Själv brukade jag och en kompis alltid kolla på Rikki Lake när vi kom hem fulla från krogen till studentboendet, det gick nån nattvisning då... en vacker dag var vi t o m publik i hennes show. Men att kolla på det idag skulle väl inte vara samma sak.

Yvette Gustafsson sa...

Det värsta är nog att känna att mitt hem är bara ett ställe där jag förvaras då jag inte träffar folk, gör saker. Leka kan man göra hemma också, juh.