fredag 8 februari 2008

Om jag hade ett killer machine gun...

... så skulle ganska många blivit kyssta av det idag. Jag klarar av rätt mycket(på kort tid också), gör ett bra jobb, men det finns inget som kan få mig att tappa kontrollen och bli sjukt stressad (både psykiskt och fysiskt) så mycket som när någon är oklar, ger dubbla budskap eller - gud förbjude - ber mig att göra massor av saker samtidigt. Hur hårt jag än har försökt så kan jag inte dela mig som en amöba eller klona mig själv. Jag hoppas att vetenskapen går så långt att jag klarar av det, men än så länge får folk helt enkelt leva med att jag bara klarar av en sak i taget.

Nu ska jag gå och låtsas vara sjukt pigg och utvilad, hänga upp tavlor, gå på vernissage, mingla, vara social och låta bli att kollapsa. Hej så länge.

Inga kommentarer: