torsdag 11 september 2008

Freudiansk felsening?

Jag hade varit hos Sara och satt på Vagnen på väg hem. Helt oväntat bromsar föraren in och slänger sig på tutan(men det är ju ingen tuta, det är ju bara ett ilsket ringande) upprepade gånger. Sakta satte den igång igen och folk hängde sig på fönstret för att se vad det var som orsakade tumultet. Det var såklart en förvirrad sate som vinglade omkring mitt i vägen.

Men?! Vänta nu... vad var det jag såg genom rutan egentligen? Hade han inga byxor på sig? Inga kalsonger heller? Eller såg jag fel? Jag vill tro att det jag trodde mig se var bekräftat för att andra människor på Vagnen började skratta, men jag vill också tro att det inte alls var sant för att jag vill tro att det inte finns så många galningar i staden Götelaborg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dina illustrerande bilder gör mig seriöst lycklig. <3 Texten är inte så pråkig, den heller!