tisdag 12 maj 2009

Jobba jobba joooobbaa!

Ajjemen. Idag klev jag upp 4.45 på morgonen för att svänga till lite kaffe till resenärer och jobbare med koffeinbegär. När jag jobbat till 10 åkte jag hem efter lite tjoller på stan för att jobba hemma. Det går något trögt då jag blivit s j u k. Det är inte så farligt, och ni behöver inte oroa er för att jag nyst ner i några kaffemuggar eller äcklat till någon mat för jag har plockat disk och hämtat lådor idag, det är vad jag gjort.

Jag vill inte vara sjuk. Jag vill jobba och vara bäst och piggast och gladast och så vill jag komma hem och tuscha så det skvätter för att sedan åka iväg till gymmet och lyfta vikter. BIFFA! Men inte idag. Nu får jag gott ta det lugnt och helt enkelt bara göra mitt bästa och strunta i gymmet. Fifan. Nu ska jag gå och duscha, jag luktar fot. USCH!

Inga kommentarer: